Sunday, May 02, 2010

Instantànies de Porto Alegre (en català!)

Fotos tirades els últims mesos amb la càmera del mòbil (m'estic aficionant a fer-la servir).

Pels meus germans (en especial pel Ramon, que es nega a llegir res en portuguès) i pels amics de Catalunya que encara entrin al blog (que deuen ser pocs).



Rua da República, una de les
meves preferides de la ciutat.



Café do Mercado. A vegades
hi escric, assegut en un tamboret,
en una taula alta.



Tomàquets farcits, fets per l'Anna.


Vaixell de càrrega
baixant pel riu Guaíba.


Paloma, amiga de la facultat
(en un dels bars de la facultat).



Amiguíssima Anna.


Rua da Praia al matí,
quan els proveïdors dels bars
descarreguen.



Ampolla de Fanta, disseny antic
(no sé per què el van canviar).


Un edifici del centre.


Arbres de la Praça da Alfândega.


Arbre de la caritat (descobert
a l'avinguda Getúlio Vargas).


Home tocant el contrabaix
al Parc de la Redenção.



Un vespre de diumenge
al Parc de la Redenção.



Cícero i Dani, el dia de
l'aniversari (20) del Cícero.



V., fill de la doctora B.
(s'ha de protegir la identitat
dels menors).



Neteja-sabates al centre.


Samarreta-vestit sexy
en una fira de productes de Bahia.



Escultura davant del Cinema Guion
(del que faig jo se'n diu "mão boba").

9 comments:

uri said...

no em preocupa la teva mao boba... sinó com t'afavoreixen les tetes!!!!

la primavera m'està alterant!!!!!!!!!!!

uri

PD.- m'agrada la rua da praia, la fanta vella i l'arbre de la caritat!!!!

Anonymous said...

Estic d'acord amb l'uri, tens un escot Molt Maco..

P.D. Sí, l'Uri està malat.

cunyada

Roger said...

A mi m'agrada més el teu, Nelia. :p

Uri, mira què diu la Nelia!

uri said...

sí sí, ja ho he vist... no volia dir res perquè no ho entenc... jo només sóc una ànima sensible que expressava una sensació!!!

ara, això sí, que parlis de l'escot de la dona del teu germà (a mi m'agrada més el teu!!!) és lleig. Més d'una telenovela de 500 capítols ha començat per menys...

uri

Anonymous said...

Muito legais as fotos, Roger... mas aquela minha!!! hehe
bj

Paloma

Unknown said...

Lindas fotos da nossa bela Porto Alegre!

Roger said...

Obrigado, Raquel!

Paloma... Não gostou da foto? :( Posso fazer um ensaio teu! :p

Anonymous said...

jooo per un cop que faig un comentari al teu blog en ... anys i sorto escaldada???

Gràcies pel "piropo", el teu escot també és molt maco Roger, no com el nou pentinat de l'uri

Petons,

Cu

Roger said...

De res, Nelia, cunyada. A veure si no podré elogiar el teu escot! :)

(Quin és el nou pentinat de l'Uri??)

Ah, però no firmis "cu", que en portuguès és lleig! :)

Petonassos!