Friday, November 04, 2011

Por fim!: estrelas que estreiam!

2 comments:

uri said...

t'ho dire clar i catala,

no he vist la pile que habito y he renunciat a veure-la. ho sento, pero em feia molt mala pinta i a mes em sentia predisposat a que no m'agrades i ja em veia despres discutint amb tu al respecte i aquestes coses, o sigui que no la mirare. Tu mira-la i, si t'agrada, disfruta-la, jo em quedare al marge.

pel que fa a la marisa monte, si que tinc ganes de sentir el nou disc!!!!

PD.- no se pas per que pero en els comments del teu blog no puc posar accents.

Roger said...

Tu t'ho perds, germà. :( Et perdràs dues hores d'angoixa (i molt més). Vaig veure la peli ahir i ara m'angoixa fins i tot mirar els ulls de l'Elena Anaya al cartell. És d'aquelles pelis amb moments que queden gravats. Ja escriuré un post. (També escriuré sobre el CD, que encara no he escoltat.)