Saturday, December 03, 2011

Coming soon

3 comments:

uri said...

no ho acabo de pillar!!!! és una conya? aquesta peli no existeix? és una peli que sí que existeix però que és rollo aterriza como puedas? i si existeix, per què penges el trailer al teu blog? això té la cara del teu blog? i si hi ha un tauró a la piscina, per què la gent no l'havia vist abans que es mengés algú? i per què es segueixen banyant?

les preguntes són infinites... i malgrat les responguessis totes, seguiria sense entendre res!!!!

Roger said...

And how did the shark get in the pool?

Això és una conya, of course! NO és una peli! És d'un site que es diu Cracked. I es hilarious (per mi, almenys). Demostra a) com els americans són estúpids, b) com les pel·lícules americanes són estúpides, c) com els americans són els millors a l'hora de riure's de si mateixos. El títol complet del vídeo és "The inevitable next step in Shark Movies". :)

uri said...

aaaaaaaaaaaahhh!!!!!

d'acord doncs, ja em semblava que era conya, però necessitava confirmació per descartar la meva follia!!!! he de dir, doncs que a) em sembla molt bé que els ianquis es riguin de les seves pelis de merda b) quan ho fan, tenen més pressupost i més talent per fer un trailer que nosaltres per fer una peli de veritat (sigui bona o no) c) no estic del tot d'acord amb què siguin els millors a l'hora de riure's de sí mateixos, almenys no en tots els temes... d) però nosaltres tampoc ho som (això segur!!!)

PD.- vaig a mirar el site aquest