Friday, December 02, 2011

Working (hard)





4 comments:

uri said...

a veure bro',

tu dius working hard i jo veig tabac, partits de futbol, bars... i sí, també llibres i portàtils, però crec que estàs exagerant... hauries d'afegir "sometimes" al títol del post ;-)

Roger said...

A veure: el tabac per a un escriptor és una mena de kriptonita; quan juga l'Espanyol treballo fort mentalment perquè fotin un puto gol; al bar serveixen kriptonita 2, usease, cafè, que jo barrejo amb la 1 (el de la foto és l'únic bar on es pot); i fins i tot els caretos dels qui surten al portaretrats em serveixen per treballar fort, perquè em miren com dient "ei bro, quan acabaràs la puta novel.la?".

uri said...

a veure bro'

la kriptonita no és algo dolent? crec que és el que mata el superman, no lo que li dóna força!!!! tema espanyol, doncs sí, requereix molta força mental que facin un gol, i encara més força mental requereix que els àrbitres no ens donguin pel sac pitant coses bizarres (crec que lo de dissabte és un rècord absolut, 5 grogues amb 6 faltes!!!!) i tema fumar als bars fent un cafè, això a mi em sona a ciència ficció!!!! però ànims, Jo estic amb tu, keep workin' i quan acabis la novel·la let us read it!!!!

Roger said...

Joer, vaya fallo. La kriptonita és dolenta? Bé, almenys demostra que no sóc un freak, he oblidat Superman! :)