Friday, January 23, 2009

Walking around Manhattan


A bronze ear in a subway station. (There's another one on the other side
of the steel beam, so you can actually whisper your secrets.)



Wall Street. (The outgoing Administration or the money-mad pirates
of Wall Street and other markets - somebody should pay for the disaster.)


A bus on 6th Avenue.


Battery Park. (Não parecem vitórias-régias de gelo?)





PS (en català!): Vaig ben abrigat, ja no tinc fred. Samarreta + jersei + forro polar + jaqueta. Texans gruixuts. Les botes de muntanya. I em vaig comprar un gorro a Zara i uns guants a H&M. Ara amb el gorro els cabells sempre em queden llisos (new look). Sento tan poc el fred que aprofito per passejar, que és el que volia fer des del principi. Vaig a museus petits que no coneixia...

PS 2: Hi ha persones de l'alberg que busquen feina i no en troben. La cosa a Nova York està molt fotuda. S'estan perdent molts llocs de treball (és l'estat on se n'estan perdent més) i no hi ha feina ni de cambrer, la gent ha deixat de sortir, anar als restaurants, etc. País econòmicament en decadència total. La gent omple la biblioteca pública, ocupa totes les taules de les enormes cafeteries de Barnes & Noble (sense comprar llibres), totes les cadires i sofàs dels Starbucks (sense prendre res).

7 comments:

Anonymous said...

great shots!

Anonymous said...

barcelona es pop

Roger said...

great shot pop boy

:p

優次 (Yuji) said...

Feia temps que no passava per aquí, però ja m'he posat al dia. Oi que aprofites bé les vacances? ;D

Anonymous said...

sho tengo un video del hielo mobile sobre el rio saint-laurent... un poquitito arriba de donde estais...
me encontó errrte movimiento también.

Roger said...

Hola Yuji! Intento aprofitar-les, sí! :) I tu, què fas? Jo no em puc posar al dia perquè no sé què passa amb el teu blog, que apareix i desapareix! Una abraçada!

Tenés un video pero no tenés blog, ese es el problema eterno, maritrini! Que chic, el río Saint-Laurent! :) Besote!

Roger said...

maritrini es pop