Monday, June 12, 2006

Fragments

1. Per començar, no puc deixar de citar el meu germà Oriol: "Si tutto va bene, avanti con il pene, ma si la forza mingua, avanti con la lingua". (L'Oriol està una mica trastocat perquè treballa amb publicistes, però escriu e-mails divertits.)

2. He llegit per sobre les entrevistes al Zapatero i al Duran (són ganes). El Duran diu que l'apretada de mans entre el Mas (en Mas) i el Zapatero no va ser culpa del Zapatero (és molt fi, el Duran, s'ha de llegir entre línies). Me l'haig de creure? Per si de cas, vade retro, ZP.

3. L'Oriol coneix poc el Tom Jobim però sap que és un músic (era). La meva mare es pensava que era l'home a qui havia de confirmar els bitllets a l'aeroport de Rio (Aeroporto Galeano-Antonio Carlos Jobim).

4. He llegit que estrenaran a Espanya un documental sobre el seu company Vinicius de Moraes. No us el recomano, els crítics d'aquí el van destruir.

5. Un dels meus germans (més val que no digui quin) considera que "no hi ha dona que no tinguis ganes d'enviar sovint a cagar". (Això em va fer pensar.) Ruc, un dia vaig traduir el seu e-mail (que en conjunt era divertit) a la Gabriela. No ho faré mai més. N'hi havia un altre que també li volia traduir, no sé si del mateix o de l'altre, però ho vaig deixar estar perquè al final l'energumen deia que es volia f#%69! la seva cosina Lúcia. (Òstia puta quins germans.)

7. Sobre l'amor (avui és el dia dels enamorats al Brasil). Tothom sap, en el fons, fins a quin punt ha de lluitar i fins a quin no.

8. Sobre els publicistes (l'Oriol va tornar del festival de publicitat de San Sebastián indignat). Els publicistes només fan que xupar-se la polla. Per això es pensen que són els reis. No saben que se la xupen entre ells i que ningú no els fa ni cas. No us ajunteu amb publicistes, i encara menys amb creatius. Fugiu especialment dels creatius.

9. Sobre el Mundial (que aquí és "la Copa"). M'he proposat veure els partits d'Argentina, Brasil i Espanya i prou. Visca Espanya, que eliminarà el meu país d'acollida als quarts de final. Però visca, sobretot, visca, visca... VISCA L'ARGENTINA ÒSTIA! VISCA EL SEU CRACK FALLAPENALTIS, EL TOPO GIGIO RIQUELME I TOTA LA SEVA TRIBU: CRESPO, CARLITOS, SAVIOLA, SORÍN... CELEBRAREM LA VICTÒRIA A L'OBELISC.

No comments: