Tuesday, May 05, 2009

Ara ja només em falta tenir un fill!

I ara sí! El llibre Una barca, un riu ja és a les llibreries! N'han fet una tirada de 3.000 exemplars i l'editor diu que "fa goig"! Aquest post és per anunciar-ho als amics de Barcelona, que el poden comprar. I el meu germà Ramon dirà: ara sí, eh, cabró, ara escrius en català!, doncs que te'l compri ta mare! Sé que les germanes Huguet el compraran perquè fa temps que l'esperen. I perquè les Huguet són les Huguet, què carai! Les millors tres germanes que conec, que sempre em fan sentir com a casa quan torno a Barcelona. I la Cristina i el Joan, i la Eli, i el Pepe. Fa tant temps que no parlo amb l'Àlex i l'Arlo, i el Carles, la Laia, la Cous... (si no esteu enfadats, és per vosaltres també). I em deixo molta gent, com la Cristinaaaa! Enviaré aquest post per e-mail, perquè els amics de Barcelona entreu poc al blog (hi entren més els brasilers, i aquest és un dels motius, Ramon, estimat, pels quals escric en portuguès, perquè aquí el català (i el japonès, i l'aranès, i el gallec, i l'occità) només el parla el Yuji).

El Josep Pasqual, de Cruïlla, que és l'editor, ha fet una traducció molt bona, que em va deixar molt feliç quan la vaig llegir.

I la Raquel Marín ha fet unes il·lustracions increíbles, xulíssimes, quan les vaig veure em vaig emocionar.

Petons!


"No estic segur que els nens de 7 anys
entenguin aquest llibre. Com a prova,
aquí tens un lector una mica més granadet
fent esforços per comprendre sa lectura."
(Uri)

21 comments:

uri said...

molt bé bro, molt bé....

primer de tot gràcies per mencionar-me en el teu mail del llibre. La veritat és que te'n volia comprara uns quants i distribuir-los però ara no sé no sé...

i després veig que, tot i la meva teoria, has decidit contribuir a fer d'aquest món un lloc més erillós portant a la canalla m´s i més armes perilloses, jejeje

bueno, tu sabràs el que fas...

uri

uri said...

ah sí, i que també et falta plantar un arbre!!!!

uri dixit

Roger said...

Però que dius, ruc! Que no ho saps que els marges de les vinyes són tots plantats de pins per l'avi i jo??? :)) Clar, tu encara no havies nascut...

Anonymous said...

Que fuerrrrte que fuerrrrrrrte....tinc un cosí que ha escrit un llibre !!! jejejeje li penso dir a tothom i que tothom el compri ; )
un petoooo guapo !!!!!
Soc la Martona

Roger said...

Gràcies Martona! :))) Espero que t'agradi! Un petó!!

uri said...

sí clar, ara resulta que enlloc d'un arbre has plantat un bosc i que, com sempre, aquest és un dels detalls familiars que a mi se m'han amagat... no te jode

Doncs jo ni he escrit un llibre, ni he plantat un arbre ni he tingut un fill (i espero seguir així molt de temps, per lo del fill, vull dir), però espero que això signifiqui que encara em queden mooooooolts anys per viure!!!!!

uri dixit

Roger said...

No has plantat cap arbre, malvat?

Què et van ensenyar, a Súnion???

Anníssima said...

Ai que ciúmes!
quero logo o meu!

;)

gabriela said...

iuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
oba oba!!!!

rous said...

carinyuuu!
quina il·lusió...m'agradaria, molt i molt, que algú tingués el bonic detall d'enviar-me'l a guinea..est un gran, rotcha!!
i sinó, brotha, em podries reenviar el conte en portuguès per rellegir-me'l i ensenyar-lo a algun amiguete d'aquí que, ves per on, també es escriptor??
espero el teu mail;-)!!
Moolts petons
rous
uri, mira que ets guapuuu..

uri said...

gràcies sista' tu també ets preciosa!!!!!

uri

Roger said...

Gabriela se olvidó de decir: "Uri siempre fashion [o cool], hasta para leer un libro del Barco de Vapor!".

Demana-ho als pas, Rous. Després t'envio el conte en portuguès!

Roger said...

Anna, é só esperar o FedEx! :))) (E que não aconteça como em "Náufrago" (se bem que, mesmo assim, acaba chegando!) :p)

Anonymous said...

Ei Roger, nosaltres també en comprarem un "of course", ens el llegirem i després el guardarem per la Jana (suposo que quan sàpiga llegir ja n'hauràs publicat uns quants més...), Ens veiem!

NiTuS- ALba- JAna

Raquel (Psico) said...

Parabéns! Tu mereces! Abraço

Roger said...

Hola Nitus, Alba i Jana! :) Espero que la Jana estigui molt bé! Podeu llegir-lo vosaltres, i després deixar-li al quarto, ja tindrà deures per quan sigui gran! :p Petons!

Raquel, tu aqui no meu blog! Mas que honra!!! :))) Bom, tu já sabe que um livro é para ti, né? (Tu merece! :p) Abração!

ana said...

Roger, que lindo!! Esse é aquele?? É, né? Parabéns!! Beijos, Ana.

Roger said...

Oi Ana!! (<-escritora) :p Obrigado!! É aquele, simmm! No próximo café, te levo um! Beijo!

Master of Arts said...

Per al·lusions, vàries coses:

Primer: els arbres els plantava jo amb l'avi mentre tú t'escaquejàves.
Segon: aquest membrillo de la foto és el teu públic tipus?
Tercer: Clar, ara com que has escrit un llibre, et surten amics de tot arreu. Ets un puto donete.
Quart: El pròxim llibre mantindrà la tònica de lectura o hi haurà més dibuixos?
Cinquè: Estimo la meva germana que suposo que és viva.
Sisè: El Papa fa rutes per les llibreries per canviar de lloc el llibre
Setè: De tot se n'hi diu llibre
Vuitè: Sigueu qui sigueu els anònims, US ESTIMO

master of Arts II said...

Per cert, Anònims:

Si poseu anònims i al final escriviu el nom... com en diríem d'això?

Roger said...

Primer: tu encara no caminaves i jo ja plantava pins.

Segon: no, aquest és un fashion victim.

Tercer: sóc un donete????

Quart: tu vols més dibuixos, oi?, ets un lector de la Raquel, en realitat...

Cinquè: espero que sí... que respecti el toc de queda, eviti els goril·les i tots els perills africans.

Sisè: diga-li que el posi a la columna del n. 1 tapant el P. Coelho.

Setè: sí: de tot se n'hi diu llibre

Vuitè: són els teus cosins.

Sembla que hi ha algun problema d'identitat a cal Juvé Sabaté...